Saturday, January 1, 2011

TAHUN 2011

Alhamdulillah tahun 2010 telah pergi meninggalkan aku dgn seribu kenangan yg terpahat di sanubariku.....walau apa pun yg terjadi hidup mesti diteruskan,jangan pandang belakang....bina azam baru utk tahun 2011 nie..


Ya ALLAH...azam baru utk thn ini adalah utk menyiapkan thesis dan menjalani latihan pratikal dgn jayanyer...di samping menggengam segulung ijazah
'BACHELOR OF SPORT MANAGEMENT (HONS)'...


berdoalah selagi mampu....
Aku amat berharap semoga segala yg dirancang tercapai,insyaALLAH....Melihat kejayaan sahabat-sahabat ku yg terdahulu menggengam segulung ijazah telah memberi aku semangt utk berusaha mencapai impianku..dengan doa dari kedua ibubapaku dan keluarga tercinta aku akan berusaha lebih gigih....


Mudah-mudahan tahun 2011 memberi sejuta kebahagian dan kejayaan kepada ku....aku hanyalah insan biasa, yg berusaha utk menjadi insan luar biasa....mudah-mudah ALLAH mendengar rintihan hambaNya....amiinn. 



1 comment: