Thursday, April 14, 2011

internship...

dh lama x update my blog...last update time praktkl hari tue....
bersyukur ke hadrat Ilahi kerana memberi kesempatan utk aku terus berkata2 di blog nie.Alhamdulillah akhirnya aku berjaya habeskan latihan praktikal sebulan yg lalu (25 MAC 2011)...byk benda yg aku bljr kat tmpt praktkal...masih lg terasa suasana 'office' sime darby hehe....bos aku memang best.....antara yg paling best kot :)
others staff pown ok....terima kasih byk2 kepada En. Zainal Amat (Ketua Sukan & Rekreasi, merangkap S/usaha SDFC (Sime Darby Football Club) yg telah byk memberi tunjuk ajar spnjang  intenship kt ctu...tidak lupa juga kepada Coach Ismail Zakaria yg selalu belanja makan & memberi tunjuk ajar juga di ucapkan kepada staff2 lain yg membantuku sepanjang kehadiran aku di sime darby jaja, juju, bob, en. zaidi, en. indrawan, en. razman, en. rosli, zatul,razman, kila, mastura, k.ct, min, kak syarifah dan ramai lagi....love u all ^_^
memang enjoy bekerja di bawah E.Zainal.......xder pressure, sentiasa memberi semangt kepad staff2 beliau..
walaupun aku hanyalah pelajar praktikal di situ...tapi layanan yg di berikan seperti aku adalah salah seoang staff di sana....bukan senang bekerja di sebuah company besar. apa yg kita wat sentiasa mendapat perhatian.banyak lagi yg perlu aku perbaiki utk menjadi seorg yg dipanggil 'orang'....akhir kata, terima kasih tak terhingga kepada Sime Darby. 

jaja. hariri n me


me n Coach Ismail (SDFC)


me n jaja


me, jaja n juju - At GVR (Genting View Resort)


me n jaja

all dis in my memories ^_^ . luv u all.....hoe t0 c u again

No comments:

Post a Comment